loveandhappinessisme.blogg.se

Mindfulness * Love * Happiness * Awareness * Confidence * Self-esteem * Oneness * Creativity *

Fail

Idag tänkte jag göra en ljusövning där jag tänder ett ljus och andas "rätt", ut med magen vid inandning och in med magen vid utandning. Efter fem minuter kände jag någon typ av känsla där rotchakrat sitter. Då jag inte är bekväm med att hålla på med chakror längre blev jag skrämd och vägrade fortsätta.

Ibland blir man rädd, jag speciellt. Jag har en hjärna som gärna går på högvarv och är otroligt kreativ. Det kan både vara en fördel och en nackdel. Fördelen är att jag kan skapa och vara kreativ samt få utlopp för fantasin. Nackdelen är att jag kan skapa tankemonster.

Jag väljer alltså just nu att lägga övningen på is eftersom det blev för mycket. Jag kommer att prova den igen längre fram men inte just nu. Ibland behöver man skriva när det inte går som tänkt.

För er som vill ge sig på den ska sitta i 20 min och andas med magen och ha blicken mot ljuset. 

Lycka till! 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: